Wczytuję dane...
Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty w sklepie internetowym SPORTO.COM.PL

Reklamacja w czasie objętym gwarancją

Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją o długości zależnej od producenta. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.

Reklamacja towaru sprowadza się do zgłoszenia obsłudze Sklepu informacji o usterce, następnie wysłaniu produktu. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący. Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu Towaru stanowiącego przedmiot reklamacji, Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta i wynosi ok. 3 tygodni do 1 miesiąca.

FORMULARZ REKLAMACJI (POBIERZ klikając prawym przyciskiem myszy "Zapisz jako...")



Adres do wysyłki towaru reklamowanego oraz zwracanego. 


Wioleta Adamek MOVAX

Sklep sporto.com.pl
ul. Ugorek 16

31-456 Kraków

Odstąpienie od umowy

Na mocy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm) Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny przez wysłanie pisemnego oświadczenia w terminie 10 dni kalendarzowych od daty odbioru Towaru. Klienci sklepu SPORTO.COM.PL Obowiązuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy.

Oświadczenie można złożyć wysyłając mail na adres sklep@sporto.com.pl, lub dołączając je do przesyłki ze zwracanym Towarem, kierowanej na adres do zwrotu Towaru.

Sklep zwróci konsumentowi cenę sprzedaży (wraz z kosztami dostawy Towaru do Konsumenta) Towaru niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. Konsument obowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu; w miarę możliwości wraz z kopią dowodu zakupu (np. faktury VAT). Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta. Zwrot Towaru (koszt odesłania Towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.

FORMULARZ ZWROT (POBIERZ klikając prawym przyciskiem myszy "Zapisz jako....")

Prawo do odstąpienia dotyczy tylko Konsumentów, ale nie obejmuje Towarów zapisanych na nośnikach w postaci nagrań audio i audio-wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania.

W przypadku zwrotu towaru. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzamy czy jest ona kompletna - posiada metki, oryginalne opakowanie, paragon, nie nosi śladów używania, nie jest uszkodzona. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane poprzez POCZTĘ POLSKĄ. 

Uwaga! Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.